STAGE JUNIOR SERVICEDESK ENGINEER (HAARLEM EN/OF ALMERE)
Zit je in het laatste jaar van een ICT niveau 4 opleiding? Dan heeft MEOS it een heel interessante stage voor je.
Als junior Servicedesk Engineer leer je alle kneepjes van het IT-vak en kan je doorgroeien naar een allround Servicedesk Engineer. Bij MEOS gelden geen standaard antwoorden en krijg je de mogelijk snel door te schuiven naar tweedelijns support.
Primair ben je eindverantwoordelijk voor een tevreden klant. Daarnaast word je ingezet bij projecten, waardoor je ervaring opdoet met klantencontact. Je bezit uiteraard uitstekende communicatieve vaardigheden en bent klantgericht.
- Werkzaamheden: Klantcontact, support, tickets verwerken, meedraaien projecten.
- Stagesoort: afstudeerstage
- Stageduur: 5 – 12 maanden
- Stagevergoeding: In overleg
- Dagen per week: 4 of 5
MEOS it.
MEOS is een no-nonsense IT-bedrijf met een fijne en transparante werksfeer en behulpzame collega’s die je graag een stap verder helpen. Wij zorgen al 25 jaar voor stabiele, efficiënte en veilige IT-infrastructuren.
Wij beleven MEOS als een bedrijf met een open cultuur en informele sfeer. De lijnen zijn kort, er is veel ruimte voor eigen initiatief & mogelijkheden om mee te denken. Er heerst een hoog kennisniveau en een ‘learning on the job’-mentaliteit. Je krijgt hier veel verantwoordelijkheid en het vertrouwen om kansen te pakken en door te groeien in gebieden waar jouw interesses liggen.
Elke maand houden we een algemene pizzasessie om kennis te delen, we houden van feestjes vieren en gaan regelmatig met iedereen die zin heeft, op pad.
De sfeer is warm, vriendschappelijk & relaxed. A great place to work, dus!
Interesse?
Neem dan contact op met Patrick Terwal via 088-990 40 00 of per mail ikwilbijmeoswerken@meos.nl.