KLANTENPORTAAL: TICKETEER
Omdat wij overtuigd zijn van open en eerlijke communicatie hebben we het klantenportaal Ticketeer ontwikkeld. Een unieke tool, gebaseerd op big data technologie dat op klantniveau ‘live’ en volledig inzage geeft in IT-assets (alle onderdelen binnen het beheer), tickets en projecten.
MEOS SUPPORT TOOL
Wanneer wij op jouw computer mee moeten kijken om beter zicht te krijgen op een probleem, maken we gebruik van Teamviewer. Tijdens een supportvraag zullen we je vragen om op onderstaande button te klikken. Hiermee wordt een eenmalige sessie gestart.
INLOGGEN KLANTEN
24-UURS OF CALAMITEITENDIENST
Buiten onze reguliere werktijden - op werkdagen van 08.00-18.00 uur - kunnen klanten met de 24-uurs of calamiteitendienst ons bellen op het daarvoor beschikbaar gegeven telefoonnummer.
NOG VRAGEN?
Bel 088 990 4040 om contact op te nemen met onze servicedesk.
