KLANTENPORTAAL
Via deze pagina kunnen onze klanten inloggen in Ticketeer, een Teamviewer-sessie starten of meer informatie vinden over onze calamiteitendienst.
TICKETEER
Omdat wij overtuigd zijn van open en eerlijke communicatie hebben we het klantenportaal Ticketeer ontwikkeld. Een unieke tool, gebaseerd op big data technologie dat op klantniveau ‘live’ en volledig inzage geeft in IT-assets (alle onderdelen binnen het beheer), tickets en projecten.
HARDWARE VEILIG AFVOEREN
Als ISO27001-gecertificeerd bedrijf maken wij gebruik van CA+ in ons proces voor het veilig afvoeren en vernietigen van gegevensdragers van onze klanten die niet meer gebruikt worden.
MEOS SUPPORT TOOL
Wanneer wij op jouw computer mee moeten kijken om beter zicht te krijgen op een probleem, maken we gebruik van Teamviewer. Tijdens een supportvraag zullen we je vragen om op onderstaande button te klikken. Hiermee wordt een eenmalige sessie gestart.
CALAMITEITENDIENST
Buiten onze reguliere werktijden - op werkdagen van 08.00-18.00 uur - kunnen klanten die onze calamiteitendienst afnemen ons bellen op het daarvoor beschikbaar gestelde telefoonnummer.
NOG VRAGEN?
Bel 088 990 4040 om contact op te nemen met onze servicedesk.