IT-SUPPORT | ONMISBARE ONDERSTEUNING
Ons support-team bestaat uit tweedelijns IT-specialisten: de servicedesk engineers. Alle beheeractiviteiten beginnen hier. Bij vragen of problemen zijn zij het eerste contact en in de meeste gevallen handelen ze direct vragen af of lossen een probleem op.
WANNEER 'DINGEN HET NIET DOEN'
Naast het oplossen van technische problemen zijn onze servicedesk engineers ook regelmatig op kantoor van de klant te vinden. Bijvoorbeeld wanneer de eigen IT-beheerder met vakantie of ziek is.
Wij bewaken de IT-omgeving permanent en voorkomen zo dat 'dingen het niet doen'. Dit alles wordt online inzichtelijk gemaakt in ons klantenportaal Ticketeer. Dit portaal geeft volledig inzage in alle onderdelen binnen het beheer, tickets en projecten.

DE TECHNISCHE SUPERMAN
Onze servicedesk engineers zijn dus super skilled en weten vrijwel alle problemen direct te verhelpen. Mocht er toch iets te complex zijn, dan wordt het ticket overgedragen aan het derdelijns-supportteam. De TAM en de IT-engineer. Die zorgt dat alles weer up & running is. ASAP.
Servicedesk support nodig?
Bel 088 990 4040
SERVERSUPPORT IN HET DATACENTER
Wanneer je serverruimte afneemt in een datacenter – colocatie - ben je zelf verantwoordelijk voor de opgehangen apparatuur. Voor bedrijven die dit willen uitbesteden of versterking zoeken op de eigen IT-afdeling bieden wij Smart Hands
Smart Hands is het uitvoeren van werkzaamheden aan servers of infrastructuur op locatie.

ONMISBARE ONDERSTEUNING
Ben jij op zoek naar een beheerder, technische kennis of een hele IT-afdeling? Maak een afspraak of bel ons op 088 990 4000.