KLANTENPORTAAL TICKETEER ONTWIKKELT DOOR
In ons streven naar de best mogelijke dienstverlening voeren we regelmatig upgrades door op ons klantenportaal Ticketeer. Voor klanten zijn verbeteringen zichtbaar na inloggen op het dashboard. Om een idee te geven van belangrijke wijzigingen hebben we er een paar uitgelicht.
Taalkeuze
Veel van onze klanten werken met medewerkers van meerdere nationaliteiten. Daarom bieden we het klantenportaal aan in het Nederlands en Engels. Voor de volledigheid is het wel belangrijk te vermelden dat onze servicedesk de inhoud van tickets in het Nederlands blijft schrijven.
Hardware componenten
De overzichtspagina publiceert een lijst met verouderde (hardware-)componenten. Wij geven advies uit wanneer de componenten in deze lijst vervangen moeten worden. Wanneer we iets vervangen wordt er een project van gemaakt. Zodra iets vervangen is wordt de lijst aangepast.
Lay-out aanpassen
De overzichtspagina kan worden aangepast aan de eisen van de gebruiker. Blokken kunnen worden opgepakt en gesleept naar de gewenste plek. Ook het formaat van een blok kan worden aangepast door met je muis aan het vensterhoekje rechtsonder te trekken.
Wanneer je het ene blok boven het andere wil hebben, kun je een blok simpelweg oppakken en naar boven, onderen, links of rechts slepen. Mocht de lay-out toch niet bevallen, dan kan het met één muisklik teruggezet worden onder ‘instellingen’.
Downloaden urenbundel
Specificaties van verrekende supporturen kunnen direct in een Excel-sheet gedownload worden.

Ticketeer urenbundel

Ticketeer taalkeuze
Nog een aantal feautures op een rij
- Open tickets zijn in één oogopslag zichtbaar op de overzichtspagina.
- Projectwerkzaamheden kunnen op naam of startdatum gesorteerd worden.
- Als je een open ticket aanklikt op de overzichtspagina verschijnt een preview van dat ticket in een pop-upvenster.
- Een lijst met (hardware-)componenten die vervangen moeten worden staat op de overzichtspagina.
- De tickets in het overzicht van de urenbundel zijn op datum gesorteerd.
- Alle updates en wijzigingen communiceren we via de Ticketeer.