Skip links

Nieuws

Wat is nieuw in laatste versie van Ticketeer?

In ons streven naar de best mogelijke dienstverlening voor onze klanten kondigen we trots een upgrade van ons klantenportaal ‘Ticketeer’ aan. Alle verbeteringen worden puntsgewijs onder de berichten in Ticketeer vermeld, maar hier wat extra aandacht voor de belangrijkste wijzigingen.

Ticketeer taalkeuze

Taalkeuze

Veel van onze klanten werken met medewerkers van meerdere nationaliteiten. We zijn blij dat we het klantenportaal nu in twee taalversies, Nederlands en Engels, kunnen aanbieden. Voor de volledigheid is het wel belangrijk te vermelden dat onze servicedesk de inhoud van tickets in het Nederlands blijft schrijven.

 

 

Hardware componenten

De overzichtspagina publiceert nu ook een lijst met verouderde (hardware-)componenten. Wij adviseren de componenten in deze lijst te vervangen. De lijst wordt natuurlijk aangepast zodra die componenten zijn vervangen. Het kan voorkomen dat de vervanging van de betreffende hardware onderdeel is van een project in uitvoering.

Lay-out aanpassen

Overigens kan diezelfde overzichtspagina perfect worden aangepast aan de eisen van de lezer. Als u het ene blok boven het andere wil hebben, kunt u een blok simpelweg oppakken en naar boven, onderen, links of rechts slepen. Ook kan de grootte van de blokken met een muisklik worden aangepast. Hiervoor hoeft u alleen het hoekje rechts onderaan in het blok op te pakken en de muis naar de gewenste grootte te bewegen. Mocht de lay-out toch niet bevallen, dan kan het met één muisklik teruggezet worden onder ‘instellingen’.

Verder kunt u de specificatie van verrekende supporturen van de MEOS Urenbundel nu vanuit Ticketeer in een Excel-sheet downloaden en zijn er meerdere kleine verbeteringen doorgevoerd.

Ticketeer urenbundel

Nog even alle nieuwe functionaliteiten op een rij:

  • Voor de teksten op de website kan tussen Nederlands en Engels gekozen worden.
  • Open tickets zijn in één oogopslag zichtbaar op de overzichtspagina.
  • Projectwerkzaamheden kunnen op naam of startdatum gesorteerd worden.
  • Als u een open ticket aanklikt op de overzichtspagina verschijnt een preview van dat ticket in een pop-upvenster.
  • Een lijst met (hardware-)componenten die we vervangen moeten worden staat nu op de overzichtspagina.
  • Let op: De lay-out kan precies op maat worden gemaakt worden door een blok op te pakken en ergens anders te plaatsen. Ook kan de grootte van een blok veranderd worden door met de muis de hoek rechtsonder op te pakken. Om alles weer naar het origineel terug te brengen kun je in de settingen (afbeelding wieltje) een reset van de lay-out aanklikken.
  • Het verbruik van de MEOS Urenbundel kan als Excelsheet (in .xlsx-formaat) gedownload worden.
  • De tickets in het overzicht van de MEOS Urenbundel zijn nu op datum gesorteerd
  • En wat natuurlijk nieuw is, is dat we u hier op deze plek van alle updates en wijzigingen op de hoogte zullen houden.

Mocht u vragen hebben over Ticketeer of de laatste upgrade neem dan contact op met de Servicedesk of de TAM (tam).

 

tel: 088 990 4000

Join the Discussion

Return to top of page