KLANTENPORTAAL TICKETEER
Een IT-netwerk bestaat uit veel verschillende componenten. Denk aan een firewall, internet en werkplekken. Die moeten stuk voor stuk onderhouden en beschermd worden. Om onze klanten een duidelijk overzicht te geven hebben wij een klantenportaal met de naam ‘Ticketeer’ ontwikkeld.
Live inzicht
Ticketeer is gekoppeld aan een database waarin alle gegevens met betrekking door ons beheerde IT-netwerken worden vastgelegd. Zo kunnen klanten informatie uit deze database (een zogenaamd CMDB) altijd ‘live’ zien wat de status van bepaalde zaken is. Ze hoeven dus niet te wachten op bijvoorbeeld een maand- of kwartaaloverzicht maar zien bij iedere wijziging wat het effect is.
Wat heeft Ticketeer te bieden?
Eigenlijk teveel om op te noemen dus houden we het nu bij de hoofdpunten.
- De status van openstaande tickets. Van probleemdefinitie tot de verschillende stappen in om het probleem op te lossen is vastgelegd.
- Een overzicht van alle componenten die wij voor klanten beheren. Dit wordt gespecificeerd per vestiging:
- Informatie over medewerkers die tickets aanmaken en welke vragen gesteld worden.
- Gedetailleerde informatie over afgeronde en lopende projecten.
- Helder overzicht van alle financiële zaken. Facturen en selecties kunnen worden gedownload.
- Inzicht in alle onderdelen op het gebied van de IT-beveiliging met de IT Health Score.
- Inzage in beschikbare licenties.
Ticketeer ontwikkelt altijd door
De Ticketeer wordt intensief onderhouden door onze developers. Door nauwe samenwerking met klanten staan er altijd nieuwe verbeteringen en plannen op de roadmap. Doorgevoerde functionaliteiten communiceren we uiteraard ook via het dashboard van de Ticketeer.